Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

18 November 2014 | Nederland, Hengelo

Nog heel eventjes! Nog 6 nachtjes slapen en dan is het al zo ver... We gaan naar India :D.
Dit is voor ons onze huwelijksreis en waar kan je beter naar toe gaan op huwelijksreis dan een huwelijk in een exotisch en ver land? Gelukkig kondigden Shilpa en James al ruim van tevoren aan dat ze dit jaar gingen trouwen en dat hun huwelijksfeest in India ging zijn. En zodoende hadden wij genoeg tijd om onze eigen huwelijksreis op deze manier te plannen.

Inmiddels zijn de laatste voorbereidingen al een heel eind op weg. Morgen ga ik onze visa ophalen in Den Haag en dan moeten we onze koffers nog pakken en dan kunnen we! Nou ja afgezien van een heleboel werkstress dan. Arnout kan nog wel dag en nacht doorwerken en ik moet het halve lab nog opruimen (om van mijn bureau nog maar te zwijgen :P).

Dus vanavond was het tijd om deze waarbenjij weer aan te slingeren. Jammer genoeg betekent dit wel dat de foto's van de vorige reizen er grotendeels vanaf zullen moeten. Maar gelukkig kunnen we die dan vast vervangen door nieuwe, prachtige foto's.