Kastje? Muur? of toch Kastje? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Kastje? Muur? of toch Kastje? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Kastje? Muur? of toch Kastje?

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

19 Januari 2009 | Zweden, Stockholm

-Warning: may cause (local) depression-

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik vandaag van hot naar her gerend/gesleepd en overal mocht ik natuurlijk fijn wachten :S Maar goed bij het begin maar weer eens beginnen ;)

Vanochtend heb ik nog even heerlijk in bed mn meeting met mijn begeleider liggen voorbereiden. Ja, daar kwam mijn artikel en een pen ook aan te pas.

Vervolgens vol goed moed op weg gegaan. Voor de deur bleek echter al dat het mis ging. Het was er zo glibberig dat ik bijna bij de eerste stap buiten de deur al onderuit ging. Gaat het dooien krijg je dit :S Ik had dus gerust een kwartier eerder weg kunnen gaan (terwijl het nog geen 10 minuten lopen is) want onderweg heb ik ondanks super voorzichtig lopen enzo nog zeker een tiental slippers gemaakt. Ietsje te laat kwam ik dus bij Yifeng die mij erg op tijd vond. Verder gezellig gesprekje gehad en alles leek goed te lopen. In ieder geval heb ik nu een werkplan voor de komende maanden (als ik ooit nog mijn accounts enzo krijg).

Yifeng zou mij wel even naar mijn coordinator brengen, ons was immers vrijdag verteld wie dat was.. Echter nadat wij netjes op onze beurt hadden gewacht bij de desk (nou ja Yifeng kroop ietsje voor, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen;)) en naar boven waren gebracht bleek dat zij toch niet mijn coordinator was. Dus met haar zijn we naar haar equivalent van de Kemi-afdeling gewandeld die echter ook niks met mij te maken wilde hebben :S. Toen maar weer naar de andere kant van de campus want daar zat een man die het zeker weten was. Nadat we ook hier weer netjes bij de desk hadden gewacht en vervolgens nog drie kwartier op een stoeltje buiten zijn kantoor (hoe Yifeng dat uithield terwijl hij helemaal niet mee moest ofzo is me nog steeds een raadsel) hadden gezeten, bleek hij al iets meer te weten dan zijn voorganger. Deze man, 'Panne' genaamd, kon mij een heleboel vertellen en uitleggen en geven en hij kon me zelfs in het systeem zetten want dat stond ik nog niet:S. Alleen de benodigde handtekening die kon hij dan weer niet geven, want daarvoor moest ik naar een ander vrouwtje. O ja en onderweg moest ik me maar even voor Chalmers in het algemeen en de Student Union in het bijzonder inschrijven want dat kon beide alleen in de lunchpauze. Maar ik moest ook vooral niet te laat bij Elisabeth komen want die had 's middags een afspraak :S wordt er maar eens wijs uit... Hier werd het Yifeng ook teveel en ging hij maar weer terug naar de vakgroep. Ik dus weer naar het eerste gebouw om daar erachter te komen dat Elisabeth met pauze is ('kom om 2 uur terug:D' ). Nou ja dan maar registreren, na drie kwartier te hebben gewacht bleek dat het systeem eerst moet synchroniseren en dat ik donderdagavond weer terug mag komen (JOY:D :() en al die tijd heb ik dus gene computer/internettoegang op de campus:S. Gelukkig ging de Student Union aanmelding dan wel weer goed (weer een ander gebouw), waarna Elisabeth weer aan de beurt was. Hier bleek echter dat zij wel verantwoordelijk voor mij was maar dat er eerst een vak voor mij moet worden gemaakt waarvoor ik Johan's handtekening weer nodig had. Nou ja aangezien ik die toch vanmiddag nog zou zien heb ik met haar maar voor woensdag afgesproken (anders werd het volgende week...) en dan gaat alles hopelijk in orde komen. PPPFFFFFfffffff....

Nou ja aangezien ik echt door de bomen het bos niet meer zag (ik was ook nog maar 5 uur zo bezig) en ik op de campus toch niks meer kon doen ben ik dit alles eerst maar eens ruztig op mijn kamer gaan verwerken. Om vervolgens weer naar de meeting met Yifeng en Johan te glibberen (I love this weather..... NOT) Hier werd mij voor de zoveelste keer verteld dat ik toch echt wel superhard moet gaan werken als ik het af wil krijgen:S:S En ook bleek dat mijn prof en mijn supervisor het niet met elkaar eens zijn en elkaar niet snappen en dat ik aan beide mag uitleggen wat de ander bedoeld (of althans ik doe een poging;)) Maar uiteindelijk kwamen we er aardig uit. Nou mag ik de rest van de week literature bestuderen omdat ik niks anders kan/mag..

Wat een leuk dagje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Stage

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Vakantie! :D:D

11 April 2009

Bijna klaar :D

28 Maart 2009

Komt er eindelijk schot in?

19 Maart 2009

En maar weer wachten...

11 Maart 2009

PPffff mislukt :(
Joline

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 10907

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 15 December 2014

India

23 September 2013 - 14 Oktober 2013

China

15 Januari 2009 - 24 April 2009

Stage

Landen bezocht: