Vakantie! :D:D - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Vakantie! :D:D - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Vakantie! :D:D

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

16 April 2009 | Zweden, Stockholm

Nou het is dan toch eindelijk zo ver (alhoewel het best wel sneller ging dan verwacht) ik heb net mijn afsluitende meeting met Yifeng en Johan gehad :D. Johan had nog wel wat vragen en opmerkingen maar dat ging vooral over dingen die Yifeng zo had gepland/bedacht dus dat viel mij best wel mee. Ik geloof dat het hen allebei ook best meeviel. Ik werd dan ook aan het eind van het gesprek gevraagd of ik alsjeblieft kon proberen om nog meer goede studenten deze kant op te sturen, maar dan echt alleen de goeden want slechten daar hebben ze niks aan. En liefst ook voor langere tijd, bijv een thesis work, want dit was eigenlijk toch wel een hele korte tijd. Hihi dus als iemand zich geroepen voelt... ;)

Inmiddels is het weer echt heerlijk en krijg ik al helemaal vakantiekriebels :) wat goed uitkomt.. want morgen komt Arnout en dan gaan we lekker een weekje vakantie vieren :D

Afgelopen week ben ik eigenlijk vooral druk geweest met het schrijven van mijn verslag en dit daarna om te zetten naar een Powerpoint presentatie (want dat is makkelijker voor Johan;)). Zondagavond heb ik echter wel samen met Suzanne een heerlijke lasagne gemaakt en daarna een gezellige avond gehad. Ondertussen ben ik ook nog verslaafder dan ooit aan een spel op neopets wat een maand duurt en elke avond bezig is voor mij (gelukkig hoef ik er maar twee keer per uur ofzo naar te kijken ;)) en verder kijk ik veel filmpjes en probeer ik mijn borduurkussen af te krijgen (en dat gaat lukken).

Goed nou dat was het al wel weer. Ik ben eigenlijk helemaal klaar voor vertrek wat stage en huisvesting betreft, dus ik kan lekker een weekje onbezorgde vakantie houden met Arnout :D
Ik zal eens kijken of ik nog aan nog een stukje toe kom en anders zie ik jullie volgende week ofzo wel weer in Nederland :D


  • 16 April 2009 - 14:28

    Maisha:

    leukleuk, je komt vast ook met arnout naar de BBQ die Vic (en ik) organiseren de 25e?! de uitnodiging schijnt nog te komen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Stage

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Vakantie! :D:D

11 April 2009

Bijna klaar :D

28 Maart 2009

Komt er eindelijk schot in?

19 Maart 2009

En maar weer wachten...

11 Maart 2009

PPffff mislukt :(
Joline

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10923

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 15 December 2014

India

23 September 2013 - 14 Oktober 2013

China

15 Januari 2009 - 24 April 2009

Stage

Landen bezocht: