En maar weer wachten... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu En maar weer wachten... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

En maar weer wachten...

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

19 Maart 2009 | Zweden, Stockholm

Tijd voor weer een update, ze worden wat minder frequent, maar dat komt eigenlijk meer omdat er hier weinig gebeurt en ik het onzinnig vind om bijna lege berichtjes te schrijven.

Na (nog) twee dagen wachten had Yifeng bij de operator voor elkaar dat we een andere snijmachine mochten gebruiken waarbij die operator al het werk deed. Dus vrijdag heb ik een uurtje in de cleanroom gekeken hoe anderen (bijna) al het werk deden en toen ben ik op aanraden van Yifeng lekker vroeg weekend gaan vieren. 's Avonds ben ik met Suzanne naar After Work gegaan in een hippe tent aan de Avenue het eten was daar lekker :D Pizza en worstjes en gehaktballetjes MMMmmmm...

Zaterdagochtend zijn we vroeg opgestaan om tickets te halen voor de ijshockey wedstrijd waar we woensdag heen gaan. Dit is en halve finale wedstrijd om de landelijke beker (als ik het goed begrijp). Daarna ben ik lekker de stad ingewandeld om daar natuurlijk weer teveel geld uit te geven ;). Zondag heb ik lekker niks gedaan. Maandag ben ik bij de vakgroep geweest maar heb ik daar eigenlijk ook weer niks gedaan, want nu is het wachten op de guys from the physics department, want daar moeten we de CNTs groeien. Dinsdag heb ik lekker rustig mijn presentatie van gisteren voorbereid en ben nog even naar de stad gewandeld. Dat valt me op de laatste paar dagen begint het hier echt op de lente te lijken :D Heerlijk!!! Wel 8 oC en een heerlijk zonnetje aan een strak blauwe hemel :D. Nou ja gister dus gepresenteerd en geopponeerd. Johan nam mij even apart, dus ik denk nou komt het.. hij is boos omdat ik zooooooo weinig heb gedaan... maar nee hoor hij vroeg zich af of ik het wel op tijd ging redden en zei 'So far I am very happy to have you here'... dussss...
Nou ja iig leuk te horen dat hij in ieder geval vind dat ik goed bezig ben... Dus om dat te vieren doe ik vandaag maar weer (bijna) niks (we moeten nog steeds wachten op 'the guys from the physics department'-whoever that may be... :S-

Nou ja al dat wachten en niks doen geeft mij lekker de kans om mn zooi hier eens goed op te ruimen zodat Arnout, die morgen hier komt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D, Niet in een compleet slagveld terecht komt ;)

Woei! Ik heb nu al zin in het weekend:D Arnout hier:D mooi weer:D wat kan ik me nog meer wensen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Stage

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Vakantie! :D:D

11 April 2009

Bijna klaar :D

28 Maart 2009

Komt er eindelijk schot in?

19 Maart 2009

En maar weer wachten...

11 Maart 2009

PPffff mislukt :(
Joline

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 10925

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 15 December 2014

India

23 September 2013 - 14 Oktober 2013

China

15 Januari 2009 - 24 April 2009

Stage

Landen bezocht: