Een rustig beginnetje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Een rustig beginnetje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Een rustig beginnetje

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

16 Januari 2009 | Zweden, Stockholm

Vandaag ben ik bij de prof geweest en die leek alleraardigst. Mijn direkte begeleider helpt me met allemaal stuff regelen en ik krijg een cleanroom cursus (die jammer genoeg pas half februari begint). Toen ik desgevraagd vertelde dat ik hier (nog) geen vrienden heb en zelfs niemand ken hier zei de prof tegen Yifeng (mn direkte begeleider) "fix that", dus het zal mij benieuwen wat ze allemaal voor me in petto hebben. Gelukkigerwijze kan mn begeleider ook nog geen zweeds dus onze voertaal is engels. Aangezien ik toch nog geen computer/internet toegang heb op de uni ben ik maar meteen na het krijgen van mn artikeltje weer naar mn kamer gegaan.

Hier heb ik eerst wat boodschappen gedaan (aangezien ik onderweg een winkeltje vond) en toen mn dekbed-pakket opgehaald (wat zal ik het vannacht lekker warm hebben). Dit resulteerde jammer genoeg wel in verschrikkelijke spierpijn in mn armen, omdat het toch wel vrij zwaar was om beide zo kort na elkaar de berg op te gaan slepen (note-to-me: volgende keer beter plannen).

Iedereen alvast een fijn weekend!!

• 17 Januari 2009 - 19:00

Inge K:

Hoooii, khoorde dat je al in Zweden zat, dus maar even je blogs gelezen. ;) Ziet er wat anders uit dan hier ;) Veel plezier daar en weer heel terug komen he!

Groetjes Inge