Niet zo'n lekker weekje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Niet zo'n lekker weekje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Niet zo'n lekker weekje

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

31 Januari 2009 | Zweden, Stockholm

Ach je alweer een week verder, hoog tijd eens bij te schrijven. Zondag ben ik lekker in het zonnetje naar Nordstan gewandeld. Hier werd ik tijdens het rondstruinen en winkeltjes kijken nog ff lastig gevallen door een jongen die wel heel graag met me mee wou wandelen (zodat ik niet verdwaalde jaja!), maar verder was het een lekker ontspannen middagje rondkijken. Ik heb lekker genoten van het pizzabuffetje terwijl ik uitkeek over een poolstokhoogspringwedstrijd (wat een scrabble woord!) die in de hal van nordstan werd gehouden. Op de terugweg ging ik heerlijk met de bus (das duur hier!! tenzij je lange afstanden reist)

Maandag begon de week goed met een aantal goede artikelen die ik vond (vond Yifeng). Johan was jammer genoeg iets gematigder, aangezien hij eerst bewijs wil van het model waar we vanuit gaan (dat is niet te vinden!! :s :s). Na een beetje verder besproken te hebben wat er moest gebeuren voordat ik op het lab mag werken (dingen als cleanroomschoenen bestellen...) bleek dat Yifeng en Johan allebei vanaf woensdag in Parijs zouden zitten. Ik moest mezelf dus maar redden.

Vanaf dinsdag ben ik eigenlijk een beetje ziekig/hangerig geweest dus ben ik heerlijk binnen gebleven. Het nadeel van het vele slapen overdag is dat mijn dag-nacht ritme nu helemaal naar de maan is, maar goed ik heb nog een weekend voordat het weer op orde moet zijn.

Ook bleek dat plotseling een goedkope supermarkt hier vlakbij ineens uitgebreid en omgebouwd was, waardoor ze ineens een erg goed assortiment groente/fruit en al dat soort dingen hebben. De wasmachines blijken hier ook dik in orde te zijn alhoewel de droger toch nog even aan mij moest wennen leek het (hij sloeg steeds te vroeg af) ;)

Vandaag ben ik naar de Ikea geweest. Hier heb ik oa een heerlijk grote wokpan gekocht (beter dan mijn half-persoonskoekepannetje), vervanging voor mijn gesneuvelde glas en messen (een mango schillen met een gekarteld broodmes van 30 cm blijkt erg moelijk ;) ) Ach ja zo kom je een dag wel door.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Stage

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Vakantie! :D:D

11 April 2009

Bijna klaar :D

28 Maart 2009

Komt er eindelijk schot in?

19 Maart 2009

En maar weer wachten...

11 Maart 2009

PPffff mislukt :(
Joline

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 10934

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 15 December 2014

India

23 September 2013 - 14 Oktober 2013

China

15 Januari 2009 - 24 April 2009

Stage

Landen bezocht: