Klaar in de cleanroom? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu Klaar in de cleanroom? - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Joline Roemers - WaarBenJij.nu

Klaar in de cleanroom?

Door: Joline

Blijf op de hoogte en volg Joline

09 Maart 2009 | Zweden, Stockholm

Hey mensen,

Maar weer eens even een updateje...

Dinsdag hebben we in de cleanroom gewerkt waarbij het etsen dit keer niet te ver ging, maar zelfs niet ver genoeg :( we moesten dus nog een keer etsen. Wat ik wel erg leuk vond was dat ik Yifeng met zijn eigen werk mocht helpen tijdens het wachten op het etsapparaat. Woensdag wist ik echt niet wat ik moest gaan doen (dat ANSYS is echt niet te doen dus dat heb ik toen maar even opgegeven). Donderdag heb ik lekker thuis een beetje aangemodderd. Toen Suzanne dus ook 's avonds een mailtje stuurde of ik mee uit eten ging vond ik dat helemaal prima.. We hebben weer gezellig in het Student Union gebouw een burger gepakt, wat erg lekker en gezellig was. Vrijdag ben ik lekker laat begonnen aangezien ik 's avonds van half 6 tot half 8 in de cleanroom zou moeten werken (het werd zelfs 8 uur..). Wel bleek dat Yifeng in de tussentijd mijn substraat alweer had ge-etst omdat we anders in tijdnood zouden komen. Na het opnieuw etsen en een plasma behandelingetje zag het substraat er goed uit schijnbaar.. Vrijdag hebben we catalysatordeeltjes gedeposit en nou gaan we deze week foto's maken... Het zal mij benieuwen. Op het oog ziet het er goed uit, maar ik heb het nog niet onder de microscoop gezien dus ik ben wel nieuwsgierig :)

Zaterdag ben ik nog even lekker naar het station gewandeld om daar kaartjes naar Kopenhagen te kopen voor in april.. (nu al zin in ;)) Natuurlijk kon ik onderweg de fantasy bookshop weer niet voorbij komen ;) dus was ik weer wat kroontjes armer :( en nou moet Arnout straks maar vast wat boeken meenemen die ik al uit heb (zielig he ;)) anders moet ik zeker bijbetalen in april ;) Want jaahaaa Arnout komt over minder dan twee weekjes nog heel even op bezoek :D:D:D:D:D:D Onderweg kreeg ik ook nog een tulp :) die nu op mijn kamer begint te bloeien (in een colaflesje haha). Gister was het erg regenachtig dus heb ik me lekker binnen verschanst. Vandaag daarentegen is het lekker warm (nou ja 4 oC...) en zonnig, maar ook nu zit ik binnen..

Als het goed is ga ik morgen ofzo foto's maken van mijn substraatje en zijn we dan klaar met het cleanroom deel van het onderzoek (hoop ik dan kan ik eindelijk wat meer doen...).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Stage

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

Vakantie! :D:D

11 April 2009

Bijna klaar :D

28 Maart 2009

Komt er eindelijk schot in?

19 Maart 2009

En maar weer wachten...

11 Maart 2009

PPffff mislukt :(
Joline

Actief sinds 06 Jan. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 10940

Voorgaande reizen:

24 November 2014 - 15 December 2014

India

23 September 2013 - 14 Oktober 2013

China

15 Januari 2009 - 24 April 2009

Stage

Landen bezocht: